۴۹ دستگاه بخاری گازی بین مددجویان روستا‌های لاکتراش، گلورد بزرگ، سه کیله و للرد منطقه محروم هزارجریب نکا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین بریمانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: با توجه به برخورداری ۱۵ روستای منطقه هزار جریب از نعمت گاز، کمیته امدادنکا برای تامین لوازم گرمایشی این مددجویان با کمک خیران، دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی روستا بخاری گازی خریداری و بین مددجویان نکا توزیع کرده است.

وی افزود: تاکنون این بخاری‌ها بین ۴۹ خانوار تحت حمایت روستا‌های لاکتراش، گلورد بزرگ، سه کیله و للرد منطقه محروم هزارجریب نکا توزیع شد.

بریمانی گفت: هزینه انشعاب گاز برای مددجویان کمیته امداد در این منطقه به صورت کاملا رایگان بوده و همچنین هزینه‌های لوله کشی و سایر نیاز‌ها با همکاری خیران و مسئولان، برای خانوار‌های تحت حمایت با کمترین هزینه انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا افزود: تاکنون ۱۰۰ دستگاه بخاری با اعتباری حدود  ۵۴ میلیون تومان فراهم شده که  ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان آن از طریق  کمک خیران، دهیاری و شورا‌های اسلامی  تهیه شده است.

بریمانی گفت: بیش از ۳ هزار خانوار در نکا تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد هزار و ۴۰۰ خانوار مددجو در منطقه هزار جریب ساکن هستند.

انتهای پیام/ م

برنامه ریزی برای تهیه وسایل گرمایشی مددجویان شهرستان نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.