حامیان ایتام ومحسنین شهر گرماب هم‌زمان با فرارسیدن فصل سرما 30دستگاه بخاری گازسوز بااعتبار 18 میلیون تومان تهیه و بین خانواده های ایتام ساکن در مناطق محروم این شهر توزیع کردند.

توزیع 30دستگاه بخاری اهدایی حامیان طرح اکرام ایتام شهر گرماب به ایتام  تحت حمایتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حسینعلی پاکنژاد رئیس کمیته امداد گرماب بابیان اینکه خدمات این نهاد بر اساس نیازسنجی انجام‌شده به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، گفت: خدمات کمیته امداد بر اساس نوع نیاز شناسایی‌شده در بین جامعه هدف این نهاد شکل‌گرفته و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به آن‌ها عرضه می‌شود.


وی با اشاره به اینکه اداره گرماب 156یتیم وفرزند محسنین راتحت حمایت دارد گفت:714حامی حمایت این ایتام را برعهده دارند و در هفت ماهه امسال بیش از 214میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.


رئیس اداره گرماب همچنین از ذبح دو راس قربانی به مبلغ 3میلیون تومان توسط حامیان خبر داد و افزود:خیران گرمابی با خرید وذبح دوراس قربانی گوشت آن را بین خانواده های ایتام تقسیم کردند.


پاکنژاد با اشاره به اینکه در کنار توجه به توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد، ارائه خدمات فوری و اورژانسی به‌منظور رفع نیازهای ضروری مددجویان تحت حمایت این نهاد در اولویت قرار دارد، افزود: هم‌زمان با فرارسیدن فصل سرما 30 دستگاه بخاری گازسوز از سوی حامیان طرح اکرام  گرماب برای خانواده های ایتام ومحسنین تهیه و توزیع شد.


انتهای پیام/ن

 

ارائه خدمات به مددجویان  تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.