فرماندار عسلویه گفت: مشکل سرویس دانش آموزان دختر روستا‌های این شهرستان تا هفته آینده برطرف می‌شود.

عبدالنبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: پیمانکاری که جابه‌جایی دانش آموزان را بر عهده داشته ادعا کرده طلب پارسالش پرداخت نشده و بر همین اساس از جابه‌جایی آن‌ها خودداری کرده است.

وی افزود: این پیمانکار در حالی ادعا می‌کند ۳۰۰ میلیون تومان طلب دارد که طبق اسناد موجود، همه مطالباتش پرداخت شده است.

مشکل سرویس دانش آموزان عسلویه تا هفته آینده حل می‌شود

فرماندار عسلویه بیان کرد: سال‌های گذشته مبلغ مورد نیاز برای تامین سرویس این دانش آموزان را سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شورای راهبردی پتروشیمی‌ها تامین می‌کردند و براساس اسناد پارسال این پیمانکار فقط با سازمان منطقه ویژه پارس قرارداد داشته که مبلغ مورد نظر به او پرداخت شده است.

یوسفی ادامه داد: این پیمانکار هزینه جابه‌جایی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید را هم ۹۰۰ میلیون تومان برآورد کرده که اصلا رقم معقولی نیست.

وی یادآورشد: اکنون والدین، دانش آموزان را به مدرسه می‌برند، اما مشکل سرویس تا اوایل هفته آینده حل خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: ۷۰۰ دانش آموز دختر ساکن روستا‌های این شهرستان که در دوره متوسطه اول و دوم درس می‌خوانند در قالب طرح روستا مرکزی، برای رفتن به مدرسه از سرویس استفاده می‌کنند.

مشکل سرویس دانش آموزان عسلویه تا هفته آینده حل می‌شود

حسین احمدی افزود: تامین هزینه سرویس دانش آموزان به عهده وزارت کشور گذاشته شده که در هر شهرستان، فرمانداری برای آن برنامه‌ریزی می‌کند.

وی بیان کرد: این سرویس‌ها، دانش آموزان را از روستا‌های مختلف به نزدیک‌ترین دبیرستان منتقل می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه یادآور شد: دیروز نشستی برای حل مشکل سرویس دانش آموزان برگزار شده تا به زودی این مشکل حل شود.

انتهای پیام/ک

۷۰۰ دانش آموز دختر عسلویه در طرح روستا مرکزی از سرویس استفاده می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.