رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در ارتش فقط خط انقلاب، ولایت و تدبیر ولایی جاری و ساری است.

گردنه های پیش روی انقلاب از گذشته بسیار آسان تر استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه روحانیت ارزش و منزلت بالایی در جامعه دارد، گفت: شکستن منزلت روحانیت خدمت به هیچ بخش و جنبه‌ای از زندگی مردم نیست. هر جا یک روحانی خوب حضور داشته باشد، همانند یک چراغ راه عمل می‌کند. من و سایر روحانیون باید خودمان را تربیت کنیم و به معنی واقعی کلمه روحانی باشیم.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی بعد از سال‌ها مبارزه و تبلیغ، یادآور شد: انقلاب اسلامی اکنون جهانی شده است. اعتماد مردم به امام راحل این تحول را در جهان به وجود آورده است. نباید کاری کنیم که خدای نکرده این اعتماد کمرنگ شود.
 
وی بر پرهیز از مناسبات دست و پاگیر و پیچیده و وقتگیر اداری و تاکید بر نزدیکی بیشتر به مردم، گفت: فرماندهی بر دل‌ها نیازی به الزمات فرماندهی بر تنها، ندارد. اولویت روحانیون فرماندهی بر دل‌ها است و نیازی به تشریفات ندارد. مردم از ما چهره گشاده و لبخند نمکین می‌خواهند.

نماینده، ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: در ارتش فقط خط انقلاب، ولایت و تدبیر ولایی جاری است. روحانیت باید مراقب رفتار و سخنان خود باشد. کاری نکنید که از سخنان و رفتار شما ضد انقلاب خوشحال شود.

وی مبانی انقلاب را قرآنی، روایی و جامعه شناختی عنوان کرد و ادامه داد: مطمئن باشید این انقلاب به انقلاب امام زمان (عج) متصل خواهد شد. اگر کسی در این موضوع شک کند، در ارتش جایی ندارد. این انقلاب مقدمه نهضت جهانی حضرت مهدی (عج) است. ماشین انقلاب پر قدرتر از آن است که دست انداز‌ها آن را متوقف کند. انقلاب گاهی آهسته و گاهی سریع پیشی می‌رود، اما هرگزمتوقف نخواهد شد.

محمدحسنی با تاکید بر اینکه گردنه‌های پیش روی انقلاب بسیار آسان‌تر از گردنه‌های گذشته است، گفت: انقلاب به معنای مبارزه با سختی‌ها است. در مقابله با ناهنجاری‌ها خودتان را نبازید. گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و مطمئنا گردنه‌های پیش رو خیلی راحت است.

وی افزود:مطمئن باشید بنده هرگز سیاست‌های سازمانی را فدای رفاقت‌های غیر سازمانی نخواهم کرد بنابراین توقع عبور از سیاست‌ها بخاطر رفاقت‌ها را از ذهن خود دور کنید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر لزوم تکریم جانبازان و بازنشستگان، خانواده شهداء، خاطرنشان کرد: خانواده شهداء و بازنشستگان را به شدت تکریم کنید. یادتان نرود که در این کشور همه مستاجر شهداء هستیم. آن‌ها صاحب خانه هستند. اگر این خانواده‌ها شهید نداده بودند، ما الان اینجا نبودیم.

محمدحسنی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی در ارتش جا افتاده و اگر روزی گره امنیتی و نظامی در کشور رخ بدهد، با انگشتان آحاد رزمندگان با تفکر بسیجی باز خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در ارتش سربازان وظیفه را آینده‌داران این انقلاب و کشور برشمرد و گفت: سربازان وظیفه را دست کم نگیرید. آینده کشور ما در دستان سربازان وظیفه است، که جزیی از جوانان کشور هستند خواهش می‌کنم روی جوانان حساب باز کنید. با جوانان می‌توان معجزه خلق کرد. مسئولان عالیرتبه کشور از میان همین جوانان خواهد بود.

وی یادآور شد: نمی‌توانیم در چهاردیواری محبوس باشیم. باید با بیرون هم ارتباط داشته باشیم و در راستای اجرای هر چه بهتر ماموریت‌ها از ظرفیت سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها بهره گرفت.

محمدحسنی با تاکید مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: باید فضای مجازی را بشناسیم. مگر می‌شود فرزندان‌مان فضای مجازی را بشناسند و ما مطلع نباشیم. باید سازوکار آشنایی و استفاده مفید از فضای مجازی فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار