فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت:۳۰۰ محیط بان جدید وارد این یگان می‌شوند و بر این اساس کمبود نیروهای محیط‌بانی رفع خواهد شد.

رتبه برتر یگان حفاظت محیط زیستبه گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در نشست بررسی مسائل و مشکلات محیط بانان که امروز برگزار شد، اظهار کرد: ستاد کل بر اساس چک لیست‌هایی که به طور نامحسوس داشته، اعلام کرده که عملکرد یگان محیط زیست حائز رتبه برتر است.

وی افزود: امسال ۳۰۰ محیط بان جدید وارد یگان حفاظت محیط زیست می‌شوند و بر این اساس کمبود نیروهای محیط‌بانی رفع خواهد شد.

محبت‌خانی گفت: ۳۰۰ محیط بان جدید قبل از ورود به محل خدمت در دانشکده محیط بانی آموزش می بینند تا با آمادگی بهتر در مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست حاضر شوند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست تصریح کرد: جلیقه کارکنان ناجا 200 گرم از جلیقه محیط بانان سنگین تر است، این در حالی است که جلیقه محیط بانان 7 کیلو است و اگر بخواهیم جلیقه سبک خریداری کنیم، باید برای هر کدام 18 میلیون هزینه کنیم.

وی در ادامه افزود: ما نمی‌گوییم که همیشه محیط بانان جلیقه را بپوشند، اما آن را حتما همراه داشته باشند و در مواقع درگیری آن را بپوشند.

محبت خانی در ادامه بیان کرد: توانستیم 1500 جلیقه بین محیط بانان تقسیم کنیم که برای هر کدام یک میلیون و 500 هزار تومان هزینه کردیم و در حالی که 3 هزار محیط بان در کشور فعالیت می‌کنند و با توجه به اینکه همیشه در مأموریت نیستند، اما فرماندهان محیط بانی این جلیقه ها را بین تمامی آن‌ها تقسیم کردند.

وی افزود: همراه داشتن وسایل دفاع شخصی از قبیل شوکر و گاز اشک آور برای محیط بانان سازمان محیط زیست الزامی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار