نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان های کشور با حضور تولیدکنندگان محلی و خانگی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گشایش یافت.

آغاز بکار نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان هابه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان های کشور با حضور تولیدکنندگان محلی و خانگی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گشایش یافت.در این نمایشگاه که از 29 آبان ماه تا 3 آذر ماه در مجموعه چهل سرای مصلی برپا شده است ، بیش از یکصد غرفه دار محصولات خودشان را ارائه می دهند.

در کنار سوغات و صنایع دستی که در نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان ها ارائه می شود،محصولات استان های مختلف کشور از  زیتون، انگور، خرما و انار و مشتقات این محصولات گرفته تا عسل، سوهان، نان های محلی، کشمش و ترشی جات مناطق و اقوام مختلف کشور عرضه می شود.

نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان های کشور با هدف معرفی سوغات و صنایع دستی و محلی مناطق مختلف ایران، حمایت از کارگاه های کوچک محلی و خانگی و ترویج و الگوسازی در جهت توسعه فرهنگ استفاده از میوه های سالم برگزار می شود.

از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه  برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوع آشنائی با تولید صنایع دستی و هنرهای اقوام مختلف کشور و استفاده از میوه و گیاهان طبی است. برپایی غرفه‌ای برای آموزش کاپ کیک انار و انجام فعالیت‌های هنری مرتبط نیز از دیگر بخش‌های این نمایشگاه 5 روزه است.

گفتنی است در این نمایشگاه محصولات استان های فارس، مرکزی، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و لرستان، سوغات و صنایع دستی استان هایی چون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، قزوین، اردبیل، گیلان، خوزستان و هرمزگان به نمایش گذاشته می شود .

محصولات عرضه شده در نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان های کشور با تخفیف 20 درصدی عرضه می شود.

نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان ها از 29 آبان تا 3 آذر ماه هر روز از ساعت 11 صبح تا 21 (9 شب) در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار