مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: دو هزار و ۶۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی، سه هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه رادیویی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در این مرکز تولید و پخش شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مهران جلائی مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس در نشست خبری تشریح ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  گفت: دو هزار و ۶۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی، سه هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه رادیویی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در این مرکز تولید و پخش شده است.

وی افزود: تولید هزار و ۱۰۰ عنوان و گزارش خبری از دیگر برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقالاب اسلامی است.

مهران جلائی گفت: از بهمن ماه پارسال برنامه ریزی برای تولید و پخش برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: با توجه به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی، ارائه دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمن دارد.

وی افزود: در حوزه سیما، ۶۶ مستند با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی و قهرمانان عرصه‌های مختلف دفاع از کشور تولید شده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: نبرد بیست و نهم با موضوع رشادت‌های شهیدان دارا و رئیسی، مستند خلیل با موضوع شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد، مستند ۱۳ قسمتی ستارگان ساحل با موضوع معرفی نخبگان و افراد موفق از مهمترین این مستند‌ها است.

جلائی گفت: برنامه کارنامه با حضور استانداران پیشین هرمزگان و بررسی عملکرد این استانداران، سریال ۲۶ قسمتی اشک‌های حرا با هدف نشان دادن توانمندی‌های استان، تله فیلم شوق هنگام با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی، از دیگر برنامه‌های حوزه سیما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس افزود: در حوزه صدا نیز مجموعه ۴۰ بیم، مجموعه ۴۰ سازه و مشق عشق با هدف معرفی توانمندی‌های انقلاب اسلامی و برنامه‌های ۴۰ پلاک با موضوع معرفی چهره‌های شاخص استان در عرصه انقلاب اسلامی و برنامه‌های پایش و روشنا با موضوع معرفی پیشرفت‌های کشور تولید شده است و تا سالروز پیروزی انقلاب پخش می‌شود.

جلائی افزود: تولیدات موسیقی مرکز خلیج فارس در دو سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و تا پایان سال ۱۵ اثر با کلام موسیقی در مرکز تولید می‌شود که دو اثر ایران و رسم عاشقی در زمینه پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: در حوزه خبر نیز هر هفته حد اقل یک گفتگوی خبری با موضوع معرفی دستاورد‌های انقلاب و عملکرد دستگاه‌های مختلف پخش می‌شود و مستند‌ها و گزارش‌های مختلف خبری نیز در زمینه دستاورد‌های انقلاب اسلامی پخش می‌شود.

جلائی افزود: امسال خبر مرکز خلیج فارس با تولید گزارش‌های خبری مختلف در زمینه واردات کالا‌های اساسی از بنادر مختلف استان نقش مهمی در ایجاد آرامش روانی جامعه داشت و دولت نیز عملکرد صداوسیما را در این زمینه تایید کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس افزود: در بخش فضای مجازی نیز تولید اینفوگرافی، موشن گرافی با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی تولید شده که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به تدریج پخش می‌شود.

وی گفت: تولید انیمیشن جزیره دوستی با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی نیز در مرکز خلیج فارس در دست تولید است و تلاش می‌شود تا پایان سال بخش‌هایی از آن پخش شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس افزود: تاکید صداوسیما بر تولید برنامه‌ها با پشتوانه تحقیق و پژوهش است.

مهران جلائی افزود: افزون بر برنامه‌های تولیدی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در برنامه‌های عادی شبکه به خصوص برنامه‌های پر مخاطب در ساعت‌های پر مخاطب رادیو و تلویزیون به دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های کشور در این چهل سال پرداخته می‌شود.

وی گفت: بزودی پخش یک برنامه ورزشی نیز از شبکه سیمای مرکز خلیج فارس آغاز می‌شود

جلائی افزود: مرکز خلیج فارس آماده استقبال از طرح و برنامه‌های علاقه‌مندان در زمینه‌های مختلف است.

انتهای پیام/ز


ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در صداوسیمای مرکز خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار