رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: احداث سومین پل معلق استان اردبیل در مرحله واگذاری زمین است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمد رضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال امروز در خصوص آخرین وضعیت احداث پل معلق در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال تصریح کرد: این پل به طول 450 متر از پروژه های شاخص سرمایه گذاری در سطح کشور است.

وی افزود: در نیمه نخست امسال موافقت اصولی این پروژه از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان صادر شده و بعد از واگذاری زمین عملیات احداث آغاز می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال تاکید کرد: راه های دسترسی به این پروژه به طور کامل احداث شده و بعد از بهره برداری می توان شاهد توسعه گردشگری این منطقه بود.

شایقی افزود: با توجه به قرارگیری  خلخال در جنوب استان اردبیل برنامه های متعددی جهت توسعه گردشگری از جنوب استان اردبیل پیش بینی شده و پروژه هایی در دست اجرا و یا مطالعه است.

وی ادامه داد: از جمله پروژه های شاخص بام خلخال، تله سیژ اندبیل و تله کابین اندبیل است که بهره برداری از مجموع این پروژه ها می تواند خلخال را به قطب سوم گردشگری استان اردبیل تبدیل کند.

انتهای پیام/ع

احداث سومین پل معلق اردبیل

 

برچسب ها: پل معلق ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.