امنیت پزشکان و فعالان حوزه سلامت، در اولویت دانشگاه علوم پزشکی مشهد/ هر گونه ضرب و جرح و یا توهین به فعالان حوزه سلامت پیگرد قانونی خواهد داشتمدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:با کسانی که با فعالان حوزه سلامت، مبادی آداب رفتار نکنند برخورد جدی خواهد شد.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی اصغر انجیدنی مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: انجام هر گونه ضرب و جرح، توهین و یا افترا به فعالان حوزه سلامت اعم از پزشک، پرستار و ... پیگرد قانونی خواهد داشت و با خاطیان برخورد جدی می‌شود.

وی در حاشیه دیدار با پزشکی که چندی پیش از سوی یکی از شهروندان دچار ضرب و جرح شده بود، افزود: باید در زمینه نوع برخورد با فعالان حوزه سلامت فرهنگ سازی مناسبی در جامعه صورت بگیرد تا پرسنل حوزه درمان در زمان فعالیت دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:بر اساس قانون مجازات اسلامی هر گونه ضرب و جرح و یا توهین به همکاران در گروه سلامت، تبعات سنگینی را برای خاطیان به همراه خواهد داشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه‌های امور حقوقی و نظارت با جدیت پیگیر این پرونده خواهد بود تا به نتیجه برسد.

انجیدنی در خصوص ضرب و جرح چند روز پیش یکی از پزشکان توسط همراه یکی از بیماران در درمانگاه خصوصی بلوار هدایت مشهد، افزود: خوشبختانه وضعیت عمومی این پزشک، در حال حاضر مناسب است و تمامی مدارک و مستندات این حادثه دریافت شد تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان به پرونده رسیدگی و با خاطیان برخورد جدی کرد.

انتهای پیام//آ. ف


تبعات سنگین برای بی احترامی به فعالان حوزه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.