عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اظهارات انتقادی کرباسچی درباره دولت گفت: این یکی از نشانه‌های طلاق اصلاح طلبان از دولت می‌تواند باشد.


اظهارات کرباسچی درباره دولت بیانگر طلاق اصلاح‌طلبان از روحانی است/پاسخگو نبودن دولت به مطالبات مردم واقعیتی قابل انکار استحمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتله اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی اظهارات اخیر کرباسچی درباره اینکه «دولت سخنگو ندارد چون تمایلی برای پاسخگویی ندارد»، اظهار کرد: این یکی از نشانه‌های طلاق اصلاح طلبان از دولت می‌تواند باشد و نشان دهنده این است که اصلاح طلبان می‌خواهند قبل از به پایان رسیدن دوره دوم دولت  خودشان را برای انتخابات مجلس از دولت کنار کشیده و پاسخگوی ضعف‌های دولت مورد حمایت خود نباشند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان به این وسیله بخشی از سرمایه اجتماعی خودشان که در مسیر حمایت از دولت خرج کرده‌اند، را حفظ کرده و درصدد هستند تا برای انتخابات آینده از آن سرمایه اجتماعی استفاده کنند.

ترقی در ارزیابی این مسئله که سخنگو نداشتن دولت به دلیل عدم پاسخگویی به مطالبات مردم است، اظهار کرد:البته سخنگو عمدتا جنبه اطلاع رسانی به مردم را دارد و زمانی که گزارشات عملکرد دستگا‌ها و وزرا توسط خودشان اعلام می‌شود و مواضع دولت توسط رئیس جمهور اعلام می‌شود، سخنگو نقش آن‌چنانی ندارد و حتی دیده است که سخنگو می‌تواند موجب بروز مسائلی به شود که خودش  مشکلاتی را برای دولت به وجود می‌آورد.

وی در پایان تصریح کرد: اینکه دولت در توجیه رفتار عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردم حرف زیادی برای گفتن ندارد، یک واقعیتی است که نمی‌تواند آن را انکار کرد و در واقع عدم وجود سخنگو دولت بخشی از این واقعیت را به جامعه نشان می‌دهد، اما همه واقعیت نیست.

گفتنی است که چندی پیش آقای کرباسچی اظهاراتی مبنی بر سخنگو نداشتن دولت عنوان کرده بودند که حاشیه‌هایی را در پی داشته است  و به زعم کارشناسان این مسئله عبور اصلاح‌طلبان از روحانی قلمداد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار