رئیس‌جمهور سوریه در مراسم جشن میلاد حضرت محمد (ص) در  مسجد «سعد بن معاذ» در دمشق شرکت کرد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، دیروز در مراسم جشن میلاد حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) در  مسجد «سعد بن معاذ» در دمشق شرکت کرد و نماز عشا را به امامت شیخ دکتر عبدالفتاح بزم، مفتی شهر دمشق، به جا آورد.

حضور بشار اسد در مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم در دمشق+ تصاویر

حضور بشار اسد در مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم در دمشق+ تصاویر

حضور بشار اسد در مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم در دمشق+ تصاویر

حضور بشار اسد در مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم در دمشق+ تصاویر

محمد عبد الستار، وزیر اوقاف سوریه، در بخشی از سخنان خود در این مراسم گفت: «بشار اسد همانگونه که در جنگ و سیاست بود در اندیشه و دین و فرهنگ نیز همان طور است. او به همت‌ها انگیزه می‌دهد و نواندیش است و نهاد دینی را تثبیت کرد و با وهابیت و اخوانی‌ها با عزم و اراده جنگید و قاطعانه منابع آنان را خشکاند و بهترین نمونه اسلام را به علما و جوانان ارائه کرد. افراط‌گری را با میانه‌روی و اعتدال پاسخ داد و جلوی فریبکاری و مخدوش کردن و تضعیف دین را گرفت.»

او افزود: «سوریه بهایی را پرداخت که برای حفظ استقلال و محافظت از کرامت ملتش و دفاع از تمامیت ارضی‌اش از پرداخت آن پشیمان نیست و پاکترین خون‌ها برای حفظ تمامیت ارضی ریخته شد و ارتش عربی دلاور سوریه، والاترین جانفشانی‌ها را کرد. این ارتش با عقیده جنگید و پیروزی را کسب کرد و منافع را محقق کرد و بینی دشمنانش اعم از غرب توطئه‌گر و برخی اعراب فاجر و تندرو‌های خشونت‌طلب را به خاک مالید، اما سوریه با ملت و ارتش و رهبرش، قدرتمندانه از این وضع خارج شد و دوست و دشمن را متعجب کرد. سوریه با یک دست با افراطی‌گری مقابله می‌کند و با دست دیگرش پرچم اسلام را گرفته است و از یک طرف با اعراب خوار و خفیف شده مقابله می‌کند و از طرف دیگر به قومیت عربی و عربی اعتلا بخشیده است.»

انتهای پیام/

 

برچسب ها: بشار اسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
خدا را شکر. الحمدالله
آخرین اخبار