عجیب‌ترین رسم حاکم پیش از ازدواج در میان تازه عروس‌های یونانی را در این خبر مشاهده می‌کنید.

رسم عجیب تازه عروس‌های یونانی+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رسم و رسوم ازدواج و تشکیل خانواده و زندگی مشترک در نقاط مختلف دنیا با هم متفاوت است. برخی از رسوم مردم گاهی آنقدر عجیب و البته مضحک است که بیشتر به یک شوخی شباهت دارد و اجرای آن  باعث تعجب ساکنان دیگر کشورها می‌شود.

از شرط و شروط خنده‌دار برخی از تازه عروس و دامادها برای اثبات عشق و علاقه طرفین به یکدیگر هم تا کنون مطالب فراوانی ثبت شده است و البته مضحک بودن شرط و شروط فوق برای افراد هر منطقه جذابیت و ضمانت اجرایی خاص خود را دارد.

در رسمی عجیب که در میان تازه عروس‌های یونانی مقبول است و بر اجرای آن از سوی افراد پا فشاری می‌شود، تازه عروس‌ها قبل از برگزاری مراسم ازدواج، اسم دوستان صمیمی مجرد خود را کف کفش‌های عروسی خود می‌نویسند.

تازه عروس‌های یونانی بر این باور هستند که اسم هر یک از افرادی که زیر کفش عروسی نوشته شده بود، زودتر از بقیه پاک شود، به این مفهوم است که وی نفر بعدی است که به زودی ازدواج خواهد کرد.

بر اساس خبرهای موجود اغلب دختران جوان در شرف ازدواج در یونان انجام اقدام فوق را به عنوان رسمی قدیمی ضروری می‌دانند و آن را اجرا می‌کنند.

رسم عجیب تازه عروس‌های یونانی+ عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: ازدواج ، عجیب ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار