سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر روز دوشنبه شب پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر شهرداری همدان برای دومین بار در این فصل از سمت خود استعفا کرد.

نوازی از مربیگری ایرانجوان استعفا کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد نوازی افزود: مدیرعامل ایرانجوان بوشهر تنهاست و ۲۷ عضو سهامدار باشگاه نیز حاضر به هزینه کردن برای این تیم نیستند.

وی با اشاره به اینکه بضاعت تیم ایرانجوان بوشهر اندک است بیان کرد: ظرفیت بازیکنانی که تیم ایرانجوان را با آن بستند در حد بازیکنان ذخیره تیم است و توانایی بازی آن‌ها در لیگ ۲ بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه است.

سرمربی ایرانجوان ادامه داد: برای گرفتن بازیکنان جدید و تقویت تیم نیز رایزنی‌هایی صورت گرفت، ولی با توجه به اینکه خواهان پیش پرداخت ۲۰ درصد از قرارداد خود بودند، موفق به جذب آن‌ها نشدیم.

وی عنوان کرد: با این روند مدیریتی که سهامداران تنها در اندیشه فروش زمین‌های ایرانجوان و کسب درآمد و ادعای سهامداری داشته باشد راه به جایی نمی‌برد.

نوازی تصریح کرد: پارسال برای ایرانجوان هزینه زیادی شد، اما امسال این تیم با مشکلات عدیده مالی روبرو است تا جایی که برای تامین زمین و آب معدنی نیز مشکل داریم.

ایرانجوان با این تساوی با ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند و شهرداری همدان نیز با این تساوی رتبه یازدهمی خود را حفظ کرد.

ایرانجوان در هفته یازدهم بازی‌ها به مصاف کاسپین قزوین می‌رود و شهرداری همدان نیز با آوالان کامیاران دیدار می‌کند.

انتهای پیام/م

مربی ایرانجوان استعفا داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.