سرپرست فرمانداری چابهار گفت: جهت معرفی ظرفیت‌های بی نظیر بندر چابهار و در راستای استفاده از توان رسانه‌ها در این زمینه، کارگروه ویژه رسانه در چابهار ایجاد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری چابهار، رحمدل بامری اظهار داشت: جهت معرفی ظرفیت‌های حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی بندر چابهار و جهت استفاده از توان رسانه‌ها در این زمینه، کارگروه ویژه رسانه در این شهرستان ایجاد می‌شود.

وی افزود: پیرو تاکیدات ریاست محترم جمهور و همچنین استاندار محترم سیستان و بلوچستان جهت رونق بحث گردشگری در استان به زودی این کارگروه در محل فرمانداری چابهار ایجاد می‌شود.

سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: موضوع گردشگری از جمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که سرمایه گذاری در حوزه گردشگری رونق اقتصاد و امنیت را در پی دارد، از همین رو استفاده از ظرفیت رسانه‌ها بسیار حائز اهمیت است.
وی گفت: با تشکیل هرچه سریع‌تر کارگروه رسانه امیدواریم بتوانیم زمینه تقویت بحث گردشگری و همچنین ورود سرمایه گذران بخش خصوصی را فراهم کنیم.

بامری تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به مسئله گردشگری شده است از همین رو باید با برنامه ریزی دقیق از ظرفیت سواحل مکران و دریای عمان حداکثر استفاده را برد.

وی بیان داشت: از همین رو رسانه‌ها به عنوان بهترین فرصت برای پرداختن و معرفی این ظرفیت‌ها و مسائل گردشگری بی نظیر شهرستان چابهار به شمار می‌روند.

سرپرست فرمانداری چابهار با اشاره به خبری مبنی بر ممنوع المصاحبه شدن مسئولان در چابهار گفت: همه مسئولان و مدیران شهرستان چابهار موظف به پاسخگویی در خصوص عملکرد خود هستند و  پاسخگویی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه نقد صحییح موجب پیشرفت امور می‌شود، ادامه داد: همچنین با تشکیل کارگروه رسانه همه رسانه‌های استان و کشور می‌توانند مطالبات و مسائل خود را مستقیا از طریق فرمانداری چابهار پیگیری کنند.

انتهای پیام/پ

تشکیل کارگروه رسانه همه رسانه‌های استان و کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار