استاندار سابق فارس با اشاره به اینکه تکریم، احترام و تعامل در استان شرط است، گفت: هیچ مصلحتی بالاتر از مصلحت مردم نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادر استاندار سابق فارس در شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به اینکه تکریم، احترام و تعامل در استان شرط است، گفت: هیچ مصلحتی بالاتر از مصلحت مردم نیست.

وی افزود: امروز هیچ ضرورتی بالاتر از تسهیل امور مردم و خدمت به آن‌ها نیست.

تبادار با بیان اینکه یکی از پر تعامل‌ترین و پر تفاهم‌ترین دوره‌های شورا و نماینده دولت در استان فارس را در دور پنجم شورا‌ها در کلانشهر شیراز شاهدهستیم، ادامه داد: این مهم ناشی از حسن نظر، نیک اندیشی و احترام به همه افکار، احزاب و سلایق بوده و تلاشی که برای پاسخگویی به مسائل حقوقی مردم بوده است.

استاندار سابق فارس با بیان اینکه شورا و شهرداری شیراز باید الگوی موزون عمرانی، فرهنگی و اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: انسان محوری و اولویت بودن انسان در همه امور موجب پیشتازی است و کلانشهر شیراز با وجود ظرفیت‌های فراوان فرهنگی بهترین الگو برای انتقال فرهنگی به سایر کلانشهرهاست.

وی با بیان اینکه شورا‌ها باید تمام هم و غم خود را صرف خدمت و تسهیل امور مردم کنند، گفت: شورا‌ها کانون و مرکز توجه به مردم است، چرا که برآمده از مردم هستند و لذا باید تمام تلاش خود را در راستای اعتلای خدمت رسانی به آن‌ها به کار ببندند.

تبادار با بیان اینکه بدون هیچ گونه اغراق، فارس در ابعاد مختلف ادبی، تاریخی و فرهنگی و حتی اقتصادی نگینی در اقصی نقاط کشور است، بیان کرد: این امر ضرورت توجه به تمام معنای دولت به استان زرخیز و داشته‌ها را دو چندان کند.

استاندار سابق فارس اظهار کرد: شیراز شهر شاهچراغ، حافظ بزرگ و سعدی پر آوازه است و بزرگان عرصه ادب، عرفان و فلسفه را در خود جای داده است.

تبادار حافظ پژوهی و سعدی خوانی را از ضروریات زندگی امروز دانست و گفت: اشعار و سروده‌های حافظ متناسب با نیاز‌های جامع امروز ما است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام شده در دوران تصدی اش بر مسند استانداری فارس اشاره کرد و گفت: هرکاری انجام شده نتیجه همراهی مشترک بودن و همه تلاشمان حفظ آرامش و خدمت رسانی به مردم و اقدامات زیر ساختی به عنوان ضرورت و لازمه توسعه استان بوده است.
انتهای پیام/م

صحبت های استاندار سابق فارس در جلسه شورای شهر شیراز

برچسب ها: استاندار ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.