وزیر آموزش رژیم صهیونیستی اعلام کرد علی‌رغم اختلافات داخلی، کابینه این رژیم را ترک نمی‌کند و موجب فروپاشی آن نخواهد شد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، نفتالی بنت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه اعلام کرد به رغم وجود اختلافات شدید کنونی، ائتلاف کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، را ترک نخواهد کرد و به این ترتیب احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام منتفی می‌شود.

او با شاره به عقب‌نشینی اخیر تل‌آویو در مقابل حماس گفت: شاهد سردرگمی و نداشتن روحیه و انگیزه در کابینه اسرائیل بودم. آنچه من را نگران می‌کند، دشمن نیست، بلکه تحولات بدی است که در صحنه داخلی رخ می‌دهد. کشتی امنیت اسرائیل، در یک دهه گذشته به مسیر نامناسبی منحرف شده است. وزیر سابق دفاع (جنگ) شکست سنگینی خورد و صحنه نبرد را ترک کرد.

در همین حال، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: «ما در یکی از پیچیده‌ترین شرایط امنیتی هستیم و در چنین زمانی هیچ دولتی برای کناره‌گیری تحت فشار قرار نمی‌گیرد. در چنین شرایطی، انتخابات برگزار نمی‌شود و این اقدام غیرمسئولانه است. ما تا انتخابات یک سال کامل فرصت داریم و در وسط این کارزار هستیم و در چنین شرایطی، عرصه را رها نمی‌کنیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار