سخنگوی کرملین در مصاحبه‌ای اعلام کرد هیچ نشانه‌ای مبنی بر پیشرفت در روابط میان مسکو و واشنکتن مشاهده نمی‌شود.

پسکوف: نشانه‌ای از پیشرفت در روابط روسیه و آمریکا مشاهده نمی‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد هیچ نشانه‌ای از پیشرفت احتمالی در روابط دو جانبه مسکو و واشنگتن مشاهده نمی‌شود.

سخنگوی کرملین در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی روسیا-1 اعلام کرد در روابط با آمریکا هیچ پیشرفتی وجود ندارد. در این حالت ما احتمالا باید منتظر ارتباط بعدی میان روسای جمهور دو کشور باشیم.

پسکوف در ادامه با اشاره به گفتگوی کوتاه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست شرق آسیا افزود: آنها به طور خلاصه مسائلی را مطرح کردند که می‌تواند در دستور کار نشست بعدی پوتین و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار  بگیرد. پسکوف تاکید کرد رئیس جمهور (روسیه) تمام نگرانی ما را به طور شفاف و کاملا واضح به پنس اعلام کرد و بنابراین این ارائه شفاف و واضح می‌تواند به رئیس جمهور آمریکا منتقل شود.

بنا به گفته سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، پنس در ابتدای گفتگوی کوتاه موضوع مداخله ادعایی روسیه را در انتخابات آمریکا مطرح کرد. پسکوف گفت: آمریکایی‌ها همچنان در حال تکرار ادعاهای مربوط به مداخله ادعایی روسیه در انتخابات به عنوان یک مانترا (کلماتی که با ریتم خاص تکرار می‌شوند) هستند.

پیشتر گزارش شد که رئیس جمهور روسیه و آمریکا قرار است در حاشیه نشست گروه بیست در آرژانتین، که قرار است از 30 نوامبر تا اول دسامبر برگزار شود، با هم دیدار کنند.

شایان ذکر است، به دنبال اعلام خروج آمریکا از پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میانبرد به بهانه نقض آن از سوی روسیه، روابط میان دو کشور دچار تنش شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار