تیم والیبال «سیه‌نا» ایتالیا که پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد در هفته هشتم لیگ سری آ. به پیروزی رسید.

پیروی یاران سعید معروف در لیگ والیبال ایتالیابه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هشتم لیگ والیبال ایتالیا (سری آ) تیم سیه‌نا که سعید معروف را در اختیار دارد به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی برای تیم سیه نا و سعید معروف در حالی رقم خورد که تا این هفته از مسابقات این تیم موفق به کسب پیروزی نشده بود و به دلیل نتایج ضعیف در پایین جدول مسابقات قرار داشت.

تیم والیبال سیه نا ایتالیا در این هفته از مسابقات به مصاف تیم میلانو رفت و در این مسابقه به پیروزی ۳ بر ۲ رسید. سعید معروف در این مسابقه در ترکیب اصلی قرار داشت و توانست برای تیمش ۳ امتیاز کسب کند. هدایت تیم سیه نا ایتالیا را خوان سیچلو، مربی سابق تیم ملی والیبال ایران و دستیار ولاسکو و لوزانو بر عهده دارد.

تیم والیبال پروجا ایتالیا در حال حاضر صدرنشین مسابقات لیگ سری آ. است و تیم سیه‌نا در رده سیزدهم قرار دارد. تیم کاستلانا که مجتبی میرزاجانپور دریافت کننده ملی پوش ایران را در اختیار دارد نیز تا پایان هفته هشتم در رده چهاردهم قرار دارد و هنوز موفق به کسب پیروزی در این مسابقات نشده است.


بیشتر بخوانید:پیروزی اسکرا در شب درخشش عبادی‌پور

درخشش لژیونر ایرانی در ایتالیا/ غفور بهترین بازیکن تیمش شد


انتهای پیام/

پیروزی «سیه نا» در هفته هشتم لیگ سری آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.