رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف 175 کيلو و 200 گرم ترياک در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ"سيد تقي حسيني"رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان  اظهار داشت:ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مدرمخدر استان اصفهان در پی همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قزوین موفق شدند یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 حامل مواد مخدر را پس از ورود به محدوده استان شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در این عملیات طی بازرسی از صندوق عقب خودروی مذکور مقدار 175 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 2 نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار مواد را به یکی از توزیع کنندگان مواد در سطح استان تحویل دهند خاطر نشان کرد: با اعترافات متهمان 2 توزیع کننده عمده مواد افیونی نیز شناسایی و تمامی متهمان دستگیر شده همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار