سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت:همه چیز برای قبول مسئولیت در تیم ملی خیلی سریع و اتفاقی رخ داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد بنا که پس از بازی های المپیک 2016 ریو از کشتی خداحافظی کرده بود روز گذشته (یکشنبه) با حکم حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی بار دیگر سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شد و بر همین اساس سرمربی جدید تیم ملی درباره بازگشت دوباره اش به کشتی گفت:باور کنید خودم هم هنوز نمی دانم چه شد که بازهم قبول مسئولیت کردم،چند روزی را در جزیره زیبای قشم بودم که یک سری صحبت ها مطرح شد اما با قطعیت گفتم برنامه ای برای بازگشت ندارم ولی حالا که به خودم آدم می بینم بار دیگر سرمربی تیم ملی شدم.

وی تصریح کرد:به طور حتم عشق و علاقه ام به کشتی باعث شد منطق را زیر پا بگذارم و تصمیم بگیرم دوباره به کشتی که عاشقانه دوستش دارم برگردم.

وی با اشاره به این که کار سختی پیش رو داریم افزود:زمان نسبتا خوبی تا بازی های المپیک 2020 داریم اما واقعاَ شرایط خوبی در کشتی فرنگی نداریم و باید با انرژی مضاعف و برنامه ریزی مدون حرکت کنیم تا در رقابت های جهانی 2019 حداکثر سهمیه را به دست آوریم.

دارنده مدال نقره جهان ادامه داد:البته در رده های سنی جوانان و امید و البته بزرگسالان نفرات خوبی را داریم که بِشود روی آنها حساب کرد اما باید قبول کنیم از آن نسل طلایی گذشته دیگر خبری نیست.

وی تاکید کرد:من به روزهای خوب در کشتی خوش بین هستم،البته نیاز است دوستدارن واقعی کشتی با هم همدل شوند تا بار دیگر ورزش ملی ایران به جایگاه واقعی خود برگردد.

بنا با تشکر از وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد:روز گذشته دیدار خوبی به همراه غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با وزیر ورزش داشتیم که وی قول داد حتما حمایت های لازم از کشتی صورت می گیرد.


بیشتر بخوانید:

بازگشت محمد بنا به کشتی/سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی معرفی شد

انتهای پیام/

صحبت های محمد بنا پس از بازگشت دوباره به کشتی فرنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار