بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت است/خیلی از انسان هایی که در رکاب انقلاب بودند،اکنون آنها در میدان مخالف انقلاب ایستاده اندامام جمعه مشهد گفت:بسیج بزگترین پایگاه مردم نهاد جمهوری اسلامی است.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در دیدار بسیجیان به مناسبت هفته بسیج ، با اشاره به ارزش جامعه پیامبر گفت: اگر بخواهیم جوامع اسلامی را تحلیل کنیم، هیچ جامعه‌ای به ارزش جامعه خود پیغمبر نداریم.

وی تصریح کرد:جامعه‌ی پیامبر جامعه‌ای بود که در آن گناه نمی‌بود و یا گناه در حد عصیان نبود و هیچکس گناه نمی‌کرد.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت : یک میلیارد و نیم مسلمان در جهان وجود دارد، اما از نظر ارزشی قابل مقایسه با زمان پیامبر اکرم (ص) نیست، انواع و اقسام مفاسد در جوامع امروزی وجود دارد و این موضوع از ارزش این جوامع کاسته است.
 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت : مسلمانان زمان پیامبر هدفشان جهاد در راه خدا بود و هر روز قدرتمند تر و نیرومند تر می شدند ، این نیرو به علت باور و اعتقاد قلبی بود که به خدا و پیامبر اعظم (ص ) داشتند.

وی افزود :جامعه پیامبر (ص )جامعه باور بود و در راه خدا جان خودشان را فدا می کردند ، در دفاع مقدس غالبا کسانیکه به میدان جنگ رفتند زیربنای این فداکاری و مجاهدتشان باور قلبی به خدا بود.

آیت الله علم الهدی ادامه داد : باور ، همه عملیات انسان ها را کنترل می کند و اگر باور به خدا داشته باشیم به همه اهدافمان در زندگی و جامعه می رسیم.

امام جمعه مشهد گفت : خیلی از انسانهایی که در رکاب انقلاب بودند و ما بدنبال آنها بودیم اکنون آنها در میدان مخالف انقلاب ایستاده اند و بر ضد این نظام مقدس عمل می کنند ، تمام انحرافاتی که به وجود می آید چه در زمان پیامبر (ص ) و چه در جامعه کنونی عامل اصلی آن افراد مهم بوده اند.

وی افزود : در بسیج باید انسان سازی و دگر سازی شود ، انسان سازی مانند تراشکاری بر روی چوب است ، کسانیکه مسئولند باید بدانند این موضوع وظیفه اصلی آنهاست و باید با این هدف کارهای خود را عملیاتی کنند.

امام جمعه مشهدگفت :کار اصلی را باید برای رضای خدا و امام زمان (عج ) انجام دهیم و در بسیج انسان سازی داشته باشیم ، چند صد بسیجی ساخته شده ارزشش بیشتر از میلیونها بسیجی نمادین است.

 

انتهای پیام // ج.ر
 

وظیفه بسیج انسان سازی است

برچسب ها: علم الهدی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.