ال‌جی برنامه خود برای عرضه اندروید پای روی گوشی‌های خود را ارائه کرد و مشخص شد که G7 One اولین گوشی خواهد بود که این نسخه را دریافت خواهد کرد.

ال‌جی  G7 One اولین گوشی این شرکت برای دریافت اندروید پایبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از افرادی که صاحب گوشی‌های ال‌جی هستند، منتظر این هستند که بدانند آیا ال‌جی قرار است اندروید 9.0 Pie را برای این گوشی‌ها عرضه کند یا خیر. خبرهای جدید نشان می‌دهند که ال‌جی بالاخره اعلام کرده است کدام گوشی به عنوان اولین گوشی این شرکت با اندروید 9 خواهد بود. ال‌جی G7 One، اولین گوشی ال‌جی که با اندروید One تولید شده بود، قرار است به عنوان اولین گوشی ال‌جی باشد که اندروید 9 را در کل گوشی‌های ال‌جی دریافت می‌کند. بر اساس سایت XDA، یک آپدیت آپدیت اندروید برای این گوشی منتشر خواهد شد که حجم آن 812 مگابایت خواهد بود. علاوه بر آپدیت سیستم عامل، این نسخه شامل پچ امنیتی نوامبر اندروید و عملکرد جدید برای دوربین این گوشی می‌شود. آپدیت امنیتی این گوشی چندان غیرعادی به نظر نمی‌رسد چرا که گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید One هر ماه اینگونه آپدیت‌ها را دریافت می‌کنند. اما دریافت اندروید 9 برای دارندگان ال‌جی G7 One یک خبر غافلگیرکننده است.

اندروید 9 دارای قابلیت تطبیقی است که به کاربران اجازه می‌دهد استفاده از باتری را روی اپلیکیشن‌هایی خاص که از آن‌ها زیاد استفاده نمی‌شود، محدود کند. روشنایی تطبیقی این سیستم عامل میزان روشنایی مورد نیاز کاربر را تشخیص می‌دهد و می‌تواند آن را به صورت خودکار تنظیم کند. این آپدیت همچنین ژست‌های ناوبری را به دستگاه اضافه می‌کند. اپلیکیشن Digital Wellbeing هم به کاربر میزان استفاده از اپلیکیشن‌ها را اعلام می‌کند تا کاربر با آگاهی فعالیت‌های خود را تحت نظر بگیرد.

با ارائه این آپدیت برای LG G7 One، انتظار می‌رود ال‌جی به زودی اندروید 9 پای را برای G7 ThinQ هم در کره جنوبی عرضه کند. کسانی هم که این گوشی را در دیگر نقاط جهان دارند باید منتظر بمانند تا مهندسان ال‌جی این آپدیت را برای گوشی‌های آن‌ها تنظیم کنند و سپس منتشر کنند. G7 One برای ارائه آپدیت جدیدترین اندروید مناسب‌تر است چرا که بستر این سیستم عامل برای دریافت جدیدترین نسخه اندروید آماده شده است.


بیشتر بخوانید: شرکت سونی اپلیکیشن استریم ویدئوی خود را منتشر کرد


انتهای پیام/

G7 One اولین گوشی ال‌جی خواهد بود که اندروید پای را دریافت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار