امام جمعه موقت تهران گفت: اطاعت از ولی فقیه، تجلی اطاعت از امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در همایش عید بیعت در بندرعباس گفت: اطاعت از ولی فقیه، تجلی اطاعت از امام زمان (عج) است و منتظران ظهور باید وحدت محور باشند که این وحدت جز با تکیه بر ولایتمداری به دست نمی‌آید.

وی افزود: خداوند متعال، امام زمان (عج) را باطن و گوهر قرآن و احیا کننده دل‌های مردم ذکر نموده است زیرا حضرت حجت (عج)، اسم اعظم، عصاره انبیاء و مظهر اوصاف الهی است.

امام جمعه موقت تهران گفت: کسانی که محبت امام زمان (عج) را در دل حس می‌کنند بدون شک در پرتو این نور قرار گرفته‌اند و مشمول رحمت خاصه الهی هستند، زیرا حیات طیبه، تنها با زندگی در سایه امام زمان (عج) به دست می‌آید.

آیت الله صدیقی افزود: امام زمان (عج) ذخیره انبیاء و اولیاء الهی است و ظلم ستیزی، یاری مظلومان، حرکت در راه رضای خدا، اصلاح ذات البین، ایجاد اخوت میان مسلمین، پاک دستی، خدمت به محرومین و مسئولیت پذیری از جمله ویژگی‌های منتظران حقیقی است.

در پایان این همایش از برگزیدگان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه قضائیه با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیر شد.

انتهای پیام/ز


برگزاری همایش عید بیعت در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.