رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت:مرحله دوم طرح ملی قرآنی با عنوان بشارت ۱۴۵۲ تا پایان پاییز در استان برگزار می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام عباسی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گفت:مرحله دوم طرح ملی قرآنی با عنوان بشارت ۱۴۵۲ تا پایان پاییز در خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله اول این طرح از سوره ناس تا زلزال در تابستان برگزار شد، افزود: سوره طارق تا بینه در پاییز و نباء تا بروج نیز در زمستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه در طول برپایی طرح ملی بشارت ۳ مرحله آزمون برگزار می‌شود ،گفت: افراد متقاضی که قصد شرکت در این طرح را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت beshaarat.ir قسمت ۱۴۵۲ در طرح نامنویسی کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود:  این طرح با هدف بسط فرهنگ حفظ و انس با قرآن‌کریم و مفاهیم سازنده آن و تدبر در آیات قرآن‌کریم با مشارکت نهاد‌های قرآنی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد:  خراسان جنوبی سال گذشته از نظر تعداد افراد شرکت کننده در حفظ قرآن نسبت به جمعیت رتبه برتر را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/غ

مرحله دوم طرح قرآنی با عنوان بشارت ۱۴۵۲ تا پایان پاییز در استان برگزار می شود

 

برچسب ها: قرآن ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.