جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث و تکمیل پروژه آرامگاه ملافاضل سکرانی به ریاست معاون فرماندار شادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه برنامه ریزی رفع نواقص جهت تکمیل یادمان و آرامگاه ملافاضل سکرانی شاعر بلند آوازه شادگانی به ریاست جنامی، معاون فرماندار شادگان و با حضور نماینده خانواده ملافاضل سکرانی و سایر اعضاء با هدف بررسی آخرین وضعیت احداث پروژه آرامگاه این شاعر گرانقدر و هماهنگی برگزاری مراسم افتتاحیه یادمان آن مرحوم در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

تسریع در روند اجرای پروژه ساخت یادمان و آرامگاه ملافاضل سکرانی حداکثر در اواخر دی ماه، ساماندهی فضای سبز و راه های ارتباطی منتهی به آرامگاه، برگزاری مراسم افتتاح و بهره برداری از آرامگاه و یادمان این شاعر گرانقدر شادگانی و مراسم بزرگداشت بصورت همزمان در یک روز با حضور مسئولان کشوری و استانی از مهم ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است؛ ملافاضل سکرانی، شاعر و ادیب عرب استان خوزستان درماه محرم الحرام 1340 هجری قمری (1302 هجری شمسی) در شهرستان شادگان دیده به جهان گشود.

وی قبل از رحلتش موفق به کسب جایزه دوسالانه عیلام از مؤسسه فرهنگی و هنری معلم شد، ملافاضل سکرانی سرانجام در 28 دی ماه سال 1392 در شهرستان شادگان دیده از جهان فروبست.

انتهای پیام/گ

لزوم تسریع در احداث آرامگاه شهدای گمنام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.