مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از پیگیری علت و برخورد با عاملان درگیری بعد از مسابقه فوتبال شهدای چوار ۶۵ و ابوذر باشت خبر داد.

بهروز حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در ادامه بازی های دسته سه کشور عصر امروز بازی فوتبال بین دو تیم شهدای چوار ۶۵ و ابوذر باشت از استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در پایان بازی درگیری فیزیکی بین بازیکنان دو تیم در هنگام سوارشدن به اتوبوس بوجود آمد.


وی افزود : پس از اینکه خبر درگیری به اداره ورزش و جوانان رسید ، سریعا نیروهای حراست این اداره جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

حیدرزاده با بیان اینکه هنوز علت درگیری بطور کامل مشخص نیست اظهار کرد : علت درحال برگیری است و اداره ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال با عاملان این درگیری برخورد خواهد کرد.

گفتنی است که در هفته ی هفتم فوتبال دسته سه کشور امروز دیدار تیم های شهدای چوار ۶۵ و ابوذر باشت به میزبانی تیم شهدای چوار در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری الغدیر ایلام برگزار شد که در پایان تیم شهدای چوار۶۵ موفق شد با سه گل میهمان خود ابوذر باشت را شکست دهد.

انتهای پیام/ه

درگیری در بازی فوتبال تیم شهدای چوار۶۵ و ابوذر باشت

 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.