رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق توسط پلیس آگاهی استان خبر داد.

۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو تیبا کشف شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  سرهنگ محمدرضا امیری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه  اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار قاچاق کرده و قصد انتقال آن را به استان های مرکزی کشور دارند، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص و تیمی عملیاتی به محور کامیاران –کرمانشاه اعزام شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه بیان کرد: پس از کنترل نامحسوس محور مذکور، در نهایت یک دستگاه خودرو تیبا که حامل سیگار قاچاق بود در محور رؤیت و با اقدامات عملیاتی نسبت به توقیف آن اقدام شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی ماموران از خودروی تیبا، ۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق فاقد مجوز در مارک های مختلف کشف شد، ادامه داد: طبق نظر کارشنایان، ارزش سیگارهای قاچاق کشف شده به حدود ۶۰ میلیون تومان می‌رسد.

امیری در پایان با اشاره به توقیف خودروی حامل سیگار قاچاق، از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 

انتهای پیام/ز

توقیف خودروی حامل سیگار قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.