عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قرار است بر اساس درخواست شورای نگهبان بودجه سال 98 شرکت‌های دولتی با جزئیات بیشتری بررسی شود.

بودجه سال 98 شرکت‌های دولتی با جزئیات بیشتر بررسی می‌شودمحمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون، گفت: بودجه شرکت‌های دولتی که تا به امروز، کمیسیون‌ها و مجلس کمتر به آن ورود پیدا کرده بود، با توجه به درخواست نمایندگان و شورای نگهبان قرار شد با جزئیات بیشتری بررسی شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس امروز مسئولانی از شرکت ملی نفت با توجه به اهمیت و گستردگی این شرکت در نشست امروز حضور یافته و مباحث مربوط به بودجه سال 98 این شرکت بررسی شد.

حسینی تأکید کرد: قرار شد مباحث بودجه سال 98 این شرکت‌ها بر اساس هزینه‌کرد و بودجه 6 ماهه اولیه سال 97 مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود میزان هزینه‌کرد این شرکت‌ها از چه آیتم‌هایی تشکیل شده است.

نماینده مردم تفرش اظهار کرد: بعد از بررسی تمامی موارد بودجه ریزی شرکت‌های دولتی، این مسائل به صورت گزارش برای نمایندگان در صحن علنی توضیح داده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار