دوئل با دست های رنگی» عنوان کارگاه این هفته خانه کاریکاتور اصفهان است که مدرس آن محمد علی خوشکام یکی از کاریکاتوریست های اصفهانی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان ، این هفته کاریکاتوریست های اصفهان دعوتند به برنامه ای با عنوان «دوئل با دست های رنگی» که در ساعت 17 روز سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷ در خانه هنرمندان با حضور اعضای خانه کاریکاتور برگزارمی شود و ورود برای علاقه مندان نیز در این کارگاه رایگان است.

در توضیح این کارگاه به نقل از خانه کاریکاتور اصفهان آمده است ، وقتی ایده یا سفارشی سر و کله اش پیدا می شود، (اگر ایده خوب باشد یا سفارش دهنده پیش پرداخت را واریز کرده باشد) زمان آن می رسد که پشت رایانه یا میز کارمان بنشینیم و فرمان ذهن را در دست بگیریم و به اوضاع سر وسامان بدهیم.

اینکه با چه شیوه ای و از کدام مسیربیاندیشیم تا تصویری گویا و مطلوب خلق کنیم و اینکه با چه روش اجرایی و میانبرهای تکنیکی به مقصد برسیم ، همه به انباشت تجربه ها و صندوقچه ی ذهنی آرشیوهایمان و چند مولفه ی دیگر برمی گردد ، یکی از این چند مولفه، الگوی صندلی است که روی آن می نشینیم و از میان الگوهای مختلف صندلی، این بار قرار است سراغ صندلی گرافیک و تصویرگری برویم، اینکه هر کدام چگونه مسائل خود را برای رسیدن به تصویر مطلوب حل می کنند، و این کار را با توجه به «شیوه اندیشیدن» و «تکنیکهای اجرایی» هر دو گروه بررسی می کنیم و درباره آن به گفتگو می پردازیم.

در این دعوت نامه که خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان آن را در فضای مجازی منتشر کرده است چنین آمده است که  اگر می خواهید در این میدان فقط تماشاچی نباشید ، با سلاح و ابزار کار بیایید و در این دوئل شرکت کنید ؛ صندلی خود را انتخاب کنید و آرام و با لبخند بگویید: روبرو آماده باش... چون بیشتر از دو قدم با هم فاصله نداریم.

انتهای پیام/م

«دوئل با دست های رنگی» عنوان کارگاه این هفته خانه کاریکاتور اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار