معاون امور بین ا‌لملل و حقوقی پلیس فتای ناجا گفت: هموطنان برای دریافت بسته‌های حمایتی دولت به هیچ سامانه پیامکی اعتماد نکنند.

هیچ سامانه پیامکی جهت ثبت نام بسته‌ حمایتی دولت معتبر نیستسرهنگ حسین رمضانی معاون امور بین ا‌لملل و حقوقی پلیس فتای ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دولت محترم در خصوص اهدای بسته‌های حمایتی برای اقشار کم درآمد اقداماتی را انجام داده است.

وی افزود: ما شاهد این هستیم که هموطنان برای ثبت‌نام و دریافت این بسته‌های حمایتی به مراکز و شبکه‌های اجتماعی و ... مختلفی رجوع می‌کنند؛ لذا افراد سودجو این فرصت را غنیمت شمرده و از این موقعیت استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری و سودجویی از هموطنان می کنند.

سرهنگ رمضانی در ادامه گفت: طبق هماهنگی های پلیس فتا با وزارت رفاه، کار و تعاون به هیچ عنوان هیچ سامانه پیامکی  برای ثبت‌نام و دریافت بسته‌های حمایتی دولت اعلام نشده است.

معاون امور بین ا‌لملل و حقوقی پلیس فتای ناجا تصریح کرد: هموطنان باید بدانند که  سامانه‌های پیامکی مختلف اعلام شده از طریق شبکه‌های اجتماعی جهت ثبت نام دریافت بسته‌های حمایت دولت جعلی هستند و مردم اطلاعات خود را به این سامانه‌ها ارسال نکنند.

وی با بیان اینکه هموطنانی که تا بدین لحظه اطلاعاتی از قبیل رمز دوم و یا شماره کارت در خصوص تحویل و یا دریافت بسته‌های حمایتی دولت به این سامانه‌ها داده‌اند،  گفت: در این صورت هموطنان سریعا به بانک‌های عامل خود مراجعه کرده و نسبت به تغییر رمز دوم کارت بانکی خود اقدام کنند.

سرهنگ رمضانی افزود: توصیه می‌کنیم که هموطنان برای دریافت اطلاعات بسته‌های حمایتی دولت، به سایت وزارت کار و تامین اجتماعی  مراجعه کنند و به هیچ عنوان از مراجع غیر رسمی به جز وزارت رفاه، کار و تعاون اطلاعاتی دریافت نکنند.

معاون امور بین ا‌لملل و حقوقی پلیس فتای ناجا در پایان بیان کرد: چنانچه وزارتخانه مربوطه بخواهد خدمات خود را از سامانه‌های پیامکی حوزه خود ارائه دهد، این سامانه‌ها را به صورت رسمی به هموطنان اعلام و اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اجتماعی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار