معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان گفت:هزار و ۳۸۶ مددجوی کرمانی در شش‌ماهه نخست امسال به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،عباس بذرکار، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان با اعلام اینکه هزار و ۳۸۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در شش‌ماهه نخست امسال در قالب طرح شوق زیارت به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند، گفت: بخشی از کمک‌هزینه سفر زیارتی این مددجویان از محل کمک خیران و بخشی نیز از محل اعتبارات کمیته امداد تأمین‌شده است.

وی ادامه داد: مددجویان اعزام‌شده به اردو‌های زیارتی شامل سالمندان، زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت بوده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه طرح شوق زیارت به‌طور مشارکتی با کمک خیران اجرا می‌شود، بیان کرد: در این طرح مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت عتبات عالیات و بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را نداشته‌اند به سفر‌های زیارتی کربلای معلا و مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در زمان برگزاری اردو‌های زیارتی، کلاس‌های فرهنگی و آموزشی نیز برای مددجویان برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری اردو‌های فرهنگی، آموزشی و زیارتی برای مددجویان، تقویت و ارتقای باور‌های دینی، روحیه خودباوری و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

 دو هزار و ۶۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان نیز با کمک خیران در همایش پیاده‌روی اربعین شرکت کردند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار