استاندار تهران گفت: نیروی انسانی منافع کشور را محقق می‌کند، لذا نباید اجازه دهیم که مدیریت به راحتی مورد هجمه قرار گیرد.

نیروی انسانی منافع کشور را محقق می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین مقیمی استاندار تهران در مراسم تودیع و معارفه استاندار و سرپرست استانداری تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز از خدمت دولتی محروم می‌شوم، اما زمینه برای خدمت به مردم فراهم است.

وی ادامه داد: پذیرش مسئولیت در استان تهران با ویژگی‌های خاص، سخت است و تصمیم‌گیری‌ها در این استان تهران برای تمام شهرهای کشور باید الگو باشد.

استاندار تهران ادامه داد: تهران نیازمند مدیرانی است که برای آن وقت بگذارند و تلاش کنند و همچنین برای حل مشکلات مردم باید با روحیه قوی وارد عمل شوند. به خصوص در شرایط کنونی که دشمنان از جمله آمریکا تلاش می‌کنند از نظر اقتصادی به نظام ضربه زنند و مانع پیشرفت آن شوند.

مقیمی گفت: باید در انجام مسئولیت و اجرای تکالیف خوشحال شویم و هر زمانی که احساس کردیم برای خدا و مردم کار کرده‌ایم، می‌توانیم احساس راحتی کنیم.

وی افزود: فرصت خدمتی دائمی نیست، مدیران ما سرمایه‌های کشور هستند و هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه انسانی نیست و هر آنچه منافع کشور را محقق می‌کند، نیروها و سرمایه‌های انسانی هستند که نباید اجازه دهیم مدیریت به همین راحتی مورد هجمه قرار گیرد.

استاندار تهران با اشاره به مدیران استانداری تهران، تصریح کرد: ترکیب این مجموعه از نظر اعتقادات، سلامت، پاکدستی و برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه است و از اینکه در استانداری تهران ما با چنین معاونان و مدیرانی رو در رو هستیم، احساس رضایت می‌کنم.

مقیمی در پایان گفت: با شناختی که از حسن‌بیگی معاون سیاسی استانداری دارم، ایشان به عنوان فردی با حوصله و کاردان به عنوان سرپرست استانداری تهران می‌تواند برنامه‌ریزی و تعامل خوبی در استان تهران داشته باشد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار