مدیرعامل هلال احمرمازندران بر ضرورت بهره گیری از ابزار‌های نوین ارتباطی در جهت تحقق اهداف هلال احمر تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در نشست دبیران کانون‌های روستایی جمعیت هلال احمر استان در بابلسر گفت: تاثیرگذاری بر محیط اطراف با استفاده از ابزار‌های نوین اطلاع رسانی و ارتباط گیری از رویکرد‌های مهم و موثر در توسعه و ترویج آرمان‌های هلال احمر است.

وی افزود: سرعت پیشرفت در حوزه‌های مختلف به ویژه در مقوله فن آوری‌های اطلاعاتی، فاصله شهر‌ها و روستا‌ها را از منظر دسترسی به اطلاعات از میان برده است.

اکبری گفت: کانون‌های روستایی امروزه همپای کانون‌های شهری و بلکه بیشتر از کانون‌های شهری فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به توسعه کانال‌های ارتباطی و اطلاعاتی در جهان افزود: باید از این ابزار‌های نوین در جهت دسترسی به افراد مختلف و تاثیرگذاری مثبت بر روی آنان در جهت اهداف جهان شمول هلال احمر استفاده نمائیم.

اکبری با اشاره به اصول و اهداف جمعیت هلال احمر در راستای ترویج صلح و نوع دوستی و صیانت از کرامت انسانی گفت: برای تحقق این اهداف ابتدا باید با شناسنایی محیط اطراف، میزان تاثیرگذاری خود بر این محیط را ارزیابی نماییم.

وی شناسایی دقیق مولفه‌های محیط اطراف و همچنین بررسی قابلیت‌های خود با هدف تاثیرگذاری مثبت بر محیط اطراف را دو اصل مهم در راستای تحقق این هدف عنوان کرد و افزود: کیفیت و چگونگی تاثیرگذاری بر دیگران و محیط اطراف از دیگر شروط مهم تاثیرگذاری موثر بر محیط اطراف است.

انتهای پیام/ م

تحقق اهداف هلال احمر با بهره گیری از ابزار‌های نوین ارتباطی

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.