دادستان بردسکن گفت:به مدیرانی که در حوزه کاری خود کم کار هستند هشدار می‌دهیم و خواستاریم که از خواب غفلت بیدار شوند.

در برخی از حوزه‌های اداری کم کاری‌هایی وجود دارد/ مدیران باید از اتاق‌های خود ببرون بیایندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احمد فرزانه دادستان بردسکن در کارگروه هماهنگی ترافیک که به ریاست قاسم پور سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: متاسفانه برخی از مسئولان ادارات در حوزه کاری خود کم کار هستند.

وی اظهارداشت: ما نمی‌خواهیم عملکرد مسئولان را زیر سوال ببریم، ولی مدیری در حوزه کاری خود موفق است که بتواند در مواقع بحرانی و کمبود اعتبارات مدیریت کند.

دادستان بردسکن تصریح کرد: متاسفانه برخی از کم کار‌ها در حوزه ادارات مربوط به سنوات قبل است که برای مدیران فعلی به ارث رسیده است.

فرزانه با بیان اینکه مصوبات شورای ترافیک نباید فقط در حد یک صورت جلسه باقی بماند گفت: اعضای شورا باید مصوبات را اجرایی و نتیجه آن را در کارگروه آینده گزارش دهند و درواقع اقدامات در شورای ترافیک نیازمند عزم همگانی است و باید تمامی ادارات خود را دخیل بدانند.

وی گفت: برخی از مدیران ادارات، مدیران میدانی نیستند و فقط داخل اتاقشان نشسته و حتی اقدامات مدیران قبلی را نیز اجرایی نمی‌کنند.

فرزانه افزود:متاسفانه برخی از مدارس سطح شهرستان درب ورود و خروج دانش آموزان از خیابان و جاده اصلی است که می‌طلبد مدیریت آموزش و پرورش نسبت به اصلاح آن اقدام و درب مدارس را از معابر فرعی باز کند.

وی همچنین برساماندهی سرویس‌های مدارس تاکید کرد و گفت: رانندگانی که بدون مجوز قانونی اقدام به جابجایی دانش آموزان می‌کنند پلیس راهور و پلیس راه با آن‌ها برخورد کنند.

دادستان بردسکن بر برخورد و توقیف رانندگان خودرو‌های پرخطردر سطح شهر و جاده‌ها تاکید کرد و گفت: پلیس راهور و پلیس راه موظف است با این گونه رانندگان برخورد و وسیله نقلیه آن‌ها را توقیف کند.

وی با تسلیت به خانواده‌های داغدار سه دانش آموز و شفای عاجل برای دانش آموز جهانی که در بخش آی سی یو بستری است از خویشتنداری این خانواده‌ها تقدیر کرد و گفت: حقیقتا عده ایی می‌خواستند فضای شهرستان را ناامن کنند که این خانواده‌ها آن‌ها را به آرامش دعوت کردند.

انتهای پیام//آ. ف

 

مدیران کم کار از خواب غفلت بیدار شوند

برچسب ها: دادستان ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.