رئیس بیمارستان علوی اردبیل گفت: هم اکنون سکته مغزی سومین عامل مرگ و میر در کشور بوده و افزایش آمار این بیماری در سطح استان اردبیل نگران کننده می باشد.

سکته مغزی سومین عامل مرگ و میر در کشور/آمار سکته مغزی در اردبیل افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم فتاح زاده، رئیس بیمارستان علوی اردبیل، صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای سال 97 تا به اکنون بیش از یک هزار و 100 بیمار بر اثر سکته مغزی در بیمارستان علوی اردبیل بستری شدند که از این تعداد 43 نفر فوت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد تزریق و استفاده از خدمات نوین درمانی از این تعداد 34 بیمار بوده است، افزود: طی 8 ماهه امسال تعداد بیمارانی که بر اثر سکته مغزی به بیمارستان علوی اردبیل مراجعه کرده و بستری شدند یک هزار و 119 نفر بوده که از این تعداد 34 نفر تحت درمان و تزریق قرار گرفته و متاسفانه 43 نفر نیز فوت کردند.

رئیس بیمارستان علوی اردبیل گفت: هم اکنون بیماران سکته مغزی در بیمارستان علوی از خدمات نوین درمانی بهره مند می شوند که در این زمینه با بخش همکیر یا همان مراقبت و پرستاری در خانه توانسته ایم در ساماندهی بیمارانی که دچار سکته مغزی شدند به خوبی عمل کنیم.

فتاح‌زاده از راه‌اندازی بخش ومرکز تخصصی سکته مغزی در اردبیل خبر داد و گفت: همسوی با خدمات ارزنده به بیماران دچار سکته مغزی مرکز و بخش تخصصی سکته مغزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/س

راه اندازی بخش تخصصی سکته مغزی در اردبیل

برچسب ها: سکته مغزی ، اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.