مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی ایذه از مصدوم شدن 4 نفر بر اثر حادثه نشت گاز و انفجار گاز در یک منزل مسکونی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا اسماعیلی، مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی ایذه گفت: ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز، یکشنبه 27 آبان ماه گزارش نشت و انفجار گاز در یک منزل مسکونی به مرکز اورژانس 115 اطلاع رسانی شد.

وی بیان داشت: بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و 4 نفر که در این حادثه دچار سوختگی و مصدومیت شده بودند را برای مداوا به بیمارستان شهدای این شهر منتقل کردند.

اسماعیلی تصریح کرد: این سومین حادثه انفجار از ابتدای پاییز است و این حوادث تاکنون 6 مصدوم برجای گذاشته‌اند، این حوادث لزوم توجه مضاعف و رعایت نکات ایمنی در نصب لوازم گرمایشی را نشان می‌دهند.

ابراهیم اسماعیل وندی، مسئول اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه گفت: این حادثه در خیابان حر این شهرستان به سبب نشت و انفجار گاز در یک منزل مسکونی به وقوع پیوست.

وی به شهروندان در خصوص رعایت موارد ایمنی برای نصب بخاری در فصل سرما هشدار داد و اذعان داشت: استفاده از بست‌های فلزی و چک کردن محل اتصالات با محلول آب کف، امری ضروری است که نادیده گرفتن آن موجب خسارات جبران ناپذیری می‌ شود.

اسماعیل وندی افزود: شهروندان باید هنگام نصب بخاری، حتما از باز بودن مسیر دودکش‌ها اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/گ

نشت گاز در اهواز حادثه آفرید

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.