مدیرکل امور رفاهی و سلامت راه‌آهن کشور از تجهیز کلیه وسائط نقلیه ریلی و غیر ریلی راه آهن کشور به کتاب و جعبه کمک‌های اولیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  استاد حسین مدیرکل امور رفاهی و سلامت راه‌آهن کشور در گردهمایی کارشناسان امور رفاهی و سلامت مناطق راه آهن کشور در تبریز از تجهیز کلیه وسائط نقلیه ریلی و غیر ریلی راه آهن کشور به کتاب و جعبه کمک‌های اولیه خبر داد و گفت: معاینات جسمانی و روانی بیش از ۱۰۰ نفر از شاغلان مشاغل فنی با همکاری مرکز تحقیقات شغلی دانشگاه تهران انجام گرفته و واکسیناسیون حدود ۲۵۰۰ نفر از همکاران در سه مرحله به صورت رایگان انجام شده است.

وی گفت:با تاکید مدیرعامل راه آهن مبنی بر افزایش تعلق سازمانی و نشاط کارکنان، از همکاران خواسته ایم تا برای بهبود خدمات رفاهی، پیشنهادات سازنده خود را به این اداره کل ارائه دهند تا در صورت هم راستایی با اهداف و منابع شرکت، در جهت تحقق آن گام برداشته شود.

وی افزود: در گردهمایی روسای ادارات امور رفاهی و سلامت مناطق راه آهن، طرح رتبه بندی بهداشتی ایستگاه‌های راه آهن با همکاری اداره کل خدمات ایستگاهی در ۹ شاخص و ضریب اهمیت هر محور و نگهداشت خوابگاه‌های راه آهن به شیوه برون سپاری در تجهیز و بهره برداری آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاد حسین با تشریح عملکرد این اداره کل در سال جاری گفت: جمع آوری بانک اطلاعاتی بیماران خاص در سطح ستاد و مناطق انجام شد. همچنین به منظور تسهیل خدمات رسانی در پرداخت هزینه‌ها و صدور معرفی نامه، پرداخت خسارت بخشی از سانحه دیدگان ریلی، تعبیه میز خدمت در ورودی اداره کل با هدف تکریم ارباب رجوع و تامین درخواست‌ها و خدمات مورد نیاز آن‌ها در اسرع زمان را از دیگر اقدامات اداره کل امور رفاهی و سلامت در سال جاری انجام شده است.

وی به بیمه مازاد درمان کارکنان اشاره کرد و گفت: با توجه به طرح تجمیع قرارداد کارکنان پیمانکاری مجموعه راه آهن، ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات بیمه مازاد درمان و بیمه عمر به کارکنان مشمول در قرارداد تجمیع در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و در این راستا مدیریت انعقاد قرارداد و خدمات دهی بیمه مکمل درمان و عمر و حوادث ۳۱ هزار نفر از همکاران راه آهنی و خانواده‌های آنان، به اضافه ۱۹ هزار نفر از نیرو‌های تجمیعی و خانواده‌های آن‌ها عملیاتی شده است.

استاد حسین هم چنین اجرای طرح اهدای خون همکاران و برگزاری سمینار‌های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده و ایجاد تعادل زندگی کاری و خانوادگی در ستاد و نواحی به صورت مستمر را از دیگر برنامه‌های این اداره کل برشمرد.

وی با بیان اینکه افزایش اطلاع رسانی و تعامل با کارکنان از اهداف این اداره کل است ادامه داد: در نظر داریم با انجام نظرسنجی از کارکنان، تمایل آن‌ها به استفاده از انواع خدمات نیازسنجی شود تا برنامه ریزی برای ارائه خدمات، در راستای آن صورت گیرد.

 

انتهای پیام/ش

وسایط نقلیه ریلی راه‌آهن به کتاب و جعبه کمک‌های اولیه مجهز می شود

برچسب ها: راه آهن ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.