دستورانی گفت: رسانه و فضای مجازی امری بسیار ضروری است که آموزش و پرورش باید به آن توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در گردهمایی مشترک شورای شورای انجمن اولیا و مربیان استان سمنان گفت: رسانه و فضای مجازی امری بسیار ضروری است که آموزش و پرورش باید به آن توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود: تشکیل کارگروه‌های ویژه برای آموزش سواد رسانه‌ای به والدین دانش آموزان به عنوان یکی از وظایف انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش بسیار مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار داشت: اگر والدین به مباحث سواد رسانه‌ای واقف نباشد؛ نمی‌تواند در عصر تکنولوژی و ارتباطات امروز هدایت‌گر فرزند خود باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز بیشترین آسیب از فضای مجازی و رسانه وارد خانواده‌ها می‌شود تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا محتوایی آماده شود تا خانواده‌ها بتوانند فرزندان خود را برای استفاده درست از رسانه آموزش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید قبل از ورود به مدرسه از سوی خانواده‌ها آموزش‌هایی را ببیند بر ضرورت افزایش ارتباط انجمن اولیا و مربیان نظام تعلیم و تربیت در استان تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های انجمن‌های اولیا و مربیان برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تعلم بهره برد.

انتهای پیام / م

کار گروه سواد رسانه ای در استان سمنان تشکیل می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.