مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:یک میلیارد تومان برای بهسازی سالن آمفی تئاتر علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اختصاص یافته است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: یک میلیارد تومان از ابتدای سال تاکنون برای بهسازی سالن آمفی تئاتر علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اختصاص یافته است.

وی افزود: سال گذشته 200 میلیون تومان برای بهسازی سالن آمفی تئاتر علامه فرزان اختصاص یافته و  امسال از اعتبارات استانی 2 میلیارد تومان برای این سالن در نظر گرفته شده است که از این مقدار تاکنون یک میلیارد تومان آن اختصاص یافت.

نبی زاده با بیان اینکه در صورت تخصیص اعتبارات، این سالن در سال 98 به بهره برداری می رسد، گفت: امسال با این اعتبار در نظر گرفته شده تکمیل سازه و سفت کاری انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه زیربنای سالن علامه فرزان از هزار و 100 متر مربع به هزار و 700 متر مربع افزایش یافته، افزود: در طراحی جدید این سالن شامل اتاقهای گریم، تمرین، سالن و فضای نگارخانه است و ظرفیت آن در بازسازی مجدد از ۳۷۰ به ۵۵۰ نفر افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل آن بیش از 4 میلیارد تومان دیگر لازم است، اظهار کرد: این سالن سال گذشته در حادثه آتش سوزی دچار حریق شد و بیش از 80 درصد آن در آتش سوخت.

نبی زاده بیان کرد:سالن آمفی تئاتر علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی پس از سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند بزرگترین سالن همایشهای استان است.

انتهای پیام/غ

اختصاص یک میلیارد تومان به آمفی تئاتر علامه فرزان بیرجند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.