بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال احتمالا به دلیل دریافت نکردن مطالباتشان در تمرینات آبی پوشان شرکت نمی‌کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال این روز ها در حالی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند که در حال حاضر هم شنیده می شود گرو و نیومایر بازیکنان خارجی آبی پوشان هم در هجمه انتقاداتی که به آنها در طی روز های اخیر وارد شده به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود دست به اعتصاب زدند و در تمرینات تیم حاضر نمی شوند .

از طرفی شفر نیز برای دریافت دستمزد خود و دستیارانش بار ها به باشگاه مراجعه کرده تا بدین ترتیب با تزریق پول بتواند مطالباتش را دریافت کند .

دلیل تمرین نکردن استقلالی ها در زمین صنایع دفاع چیست؟

بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل بارش باران و نامناسب بودن وضعیت چمن به دلیل خیس شدن نتوانستند در روز های گذشته تمرینات خود را در زمین صنایع دفاع کنند و آبی پوشان در سالن ورزشی به تمرین و بدنسازی می پرداختند .

با این وجود در صورتی که وضعیت چمن زمین صنایع دفاع مناسب باشد شاگردان شفر از امروز می توانند دوباره در این ورزشگاه تمرینات خود را دنبال کنند .

موعد حواله هاى استقلالى‌ها فرا رسید

بازیکنان تیم فوتبال استقلال که در ابتداى فصل طلب هاى فصل گذشته خود را به صورت حواله دریافت کرده بودند از ماه‌های آذر و دى مى توانند از این حواله‌ها استفاده کنند.

همچنین با تزریق پول به باشگاه بخشى از مطالبات بازیکنان و کادر فنى پرداخت مى شود.

بازگشت ساناک به استقلال تکذیب شد

در حالى که مطرح شده جیرى ساناک مربى تیم فوتبال استقلال که براى دیدار با مادرش راهى کشورش شد دوباره قرار است به ایران بازگردد و کارش را شروع کند، اما این خبر تکذیب شد.

مسئولان باشگاه استقلال به دلیل اینکه این مربى به ایران بازنگشته شکایتى را ترتیب دادند تا وى نتواند روى قرادادش اقدامى را انجام دهد.

ارز ثانویه به استقلالى‌ها رسید

در حالى که وزارت ورزش و جوانان ۵۰۰ هزار یورو ارز ثانویه در اختیار استقلالى‌ها قرار داده بود، مدیران باشگاه استقلال توانستند این پول را نقد کنند تا بتوانند مطالبات و بدهى هاى خود را پرداخت کنند.

خارجى هاى استقلال پولدار شدند

مدیران باشگاه استقلال حقوق ماهیانه بازیکنان خارجى آبى پوشان را پرداخت کردند.


بیشتر بخوانید:انتخاب دستیار خارجى جدید روى نیمکت استقلال

دستیار جدید وینفرد شفر در راه کمیته فنی باشگاه استقلال

فتحی: هنوز تصمیم خاصی درباره گرو و نویمایر گرفته نشده است

وقتی شفر انرژی اش را آزاد کرد/ تاثیر ساناک در استقلال چقدر بود؟


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۴:۴۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
واقعا متاسفم که ذخایر ارزی مملکت در این شرایط خاص اقتصادی کشور، اینطوری در تیم های درجه سه و محلات حروم میشه. اینجور تیم های الکی باید زودترمنحل بشن.
آخرین اخبار