مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از راه اندازی طرح رشد و شتابدهی کسب و کار زنان خبر داد.

تاجفر مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: در راستای جلب مشارکت اقتصادی موثر بانوان طرحی که برای ایجاد اشتغال زنان سر پرست خانواده در نظر گرفته شده بود امروزه استقبال بیشتری و گرمی از آن شده است.

درطرح مذکور که برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانواده در نظر گرفته شده است زنان توانمند استان توانسته اند هنر و خلاقیت خود را به صورت صورت علنی به نمایش گذاشته و بار دیگر کارآفرینی خود را در جامعه اثبات کنند .

وی افزود : هدف از ایجاد این طرح ترویج فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار ، آموزش های تخصصی کار آفرینی ارائه مشاوره های لازم به زنان کارآفرین، تولید کننده و فعال اقتصادی ، شناسایی و کمک به رفع موانع موجود در راستای فعالیت اقتصادی زنان ، آفرینش و پرورش ایده های کسب و کار ،کمک به تجاری سازی محصولات و خدمات بازاریابی انتقال دانش فنی و تجریبات لازم در راستای راه اندازی و رونق کسب و کار برای گروه های مختلفی از زنان است .

تاجفر گفت : در همین راستا تفاهم نامه ای مابین دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی و سمن های مرتبط با حوزه کارآفرینی و کسب و کار منعقد گردید.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی طی بازدید از غرفه های محصولات تولید ی زنان از توانمندی آنان ضمن احساس خرسندی از کار آفرینان این امر را در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی نقش موثر دانست.

وهمچنین از شروع به کار کردن استارت آپ ها به صورت مجازی خبر داد وافزود : از این پس این محصولات تولیدی به صورت عرضه و فروش به صورت مجازی و آنلاین نیز خواهد شد .

وی در سخن پایانی گفت:بانوان کار آفرین آذربایجان غربی از فرهیتختگان جامعه ایرانی اند و در رشد و و توسعه استان نقش اقتصادی موثری دارند و از آنجا که توان کار آفرینان در عرصه بین المللی مشهور است و این نقطه عطفی برای بیان توسعه و پیشرفت کشور می باشد.

 

انتهای پیام/ی

 

اشتغال بانوان توسعه می یابد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.