فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف 17 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک زمین کشاورزی در یکی از روستاهای شهر همدان خبر داد.

کشف 17 هزار لیتر سوخت قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ جمشید باقری فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: پس از اعلام خبری مبنی بر تحرک مشکوک چند تن در یک زمین کشاورزی حوالی روستای حاجی آباد و احتمال جابجایی محموله قاچاق موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از حضور عوامل گشتی در محل مشخص شد که مالک زمین اقدام به نگهداری سوخت قاچاق در یک تانکر در زمین کشاورزی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: یک دستگاه تریلی تانکردار نیز در این زمین کشاورزی برای جابجایی محموله حضور داشت.

سرهنگ باقری بیان کرد: عوامل انتظامی مالک زمین و راننده خودرو را بازداشت کرده و سوخت قاچاق را تحویل شرکت نفت دادند.

وی گفت: همچنین عوامل این نیرو موفق به کشف 2 دستگاه سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در کمتر از 2 ساعت از زمان سرقت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: یک دستگاه پراید در خیابان جانبازان شهر همدان به سرقت رفت که پس از اطلاع عوامل انتظامی و اجرای طرح مهار در کمتر از 17 دقیقه در بلوار آیت الله نجفی کشف شد.

سرهنگ باقری اضافه کرد: همچنین تیم های انتظامی هنگام گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش مشکوک شده و پس از توقیف آن متوجه می شوند که این وسیله نقلیه سرقتی است.

وی اظهار داشت: در عین حال یک دستگاه پراید که در میدان رسالت شهر همدان به سرقت رفته بود در جاده چشین پس از یک تعقیب و گریز کوتاه توقیف و سارق دستگیر شد.

انتهای پیام/

کشف سوخت قاچاق در همدان

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.