براساس اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان رئیس مرکز منابع نیروی آموزش و پرورش از این وزارتخانه خداحافظی کرد.

منع بکارگیری بازنشستگان به آموزش و پرورش هم رسید/ «حمیدی» جایگزین «چهاربند» شدبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان از ۱۴ شهریور امسال برای اجرا ابلاغ و براساس آن خانه تکانی برای جداشدن نیرو‌های بازنشسته در وزارتخانه‌ها و نهاد‌های مختلف کشور ایجاد شد.

طبق قانون و براساس اعلام سراج رئیس سازمان بازرسی، بازنشستگان نهایتا تا ۱۵ آذرماه فرصت ترک شغل‌های خود را دارند و بعد از این تاریخ پرداخت حقوق به آن‌ها به منزله جرم محسوب می‌شود.

بر همین اساس و برخلاف گمانه زنی‌های بسیار برای خداحافظی جمع کثیری از معاونان وزیر آموزش و پرورش، همانطور که چندین بار سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش هم اشاره کرده بود، تنها یکی از معاونانش مشمول این قانون شد و بنابر این شرایط اسفندیار چهاربند که سابقه دیرینه در سطوح مختلف آموزش و پرورش داشت با این وزارتخانه خداحافظی کرد و فریبرز حمیدی جایگزین وی شد.

طبق حکم وزیر آموزش و پرورش،  حمیدی که پیش از این  به عنوان  معاون برنامه ریزی آموزش نیروی انسانی، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران، معاون سازمان مرکزی انجمن اولیاء و مربیان وزارت و معاون رسانه ای و امور فرهنگی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی بوده است، حال در سمت سرپرست مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات انتخاب شد.

منع بکارگیری بازنشستگان به آموزش و پرورش هم رسید/ «حمیدی» جایگزین «چهاربند» شد

البته همچنان گمانه زنی هایی برای قطع فعالیت برخی از معاونان وزیر به گوش می رسد اما هنوز این افراد به طور رسمی اعلام نشده اند و مشمول بودن آنها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام/

خداحافظی معاون بازنشسته وزیر آمورش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۹:۵۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
سلام شما را به امام رضا قسم میدم از آموزش و پرورش برای تکمیل ظرفیت بپرسید و امروز خبر را روی سایت قرار دهید.