رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان از اجرای ویژه برنامه "مدار سلامتی" در 20 محله شهر اصفهان از 26 آبان الی15 آذرماه خبر داد .

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریناز تولائیان رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان گفت : ویژه برنامه " مدار سلامتي" با هدف بالا بردن سطح آگاهی عمومی شهروندان در رابطه با انواع بيماری های غيرواگير و پیشگیری از آنها در 20 محله شهر اصفهان اجرا خواهد شد .

 وی هدف از اجرای اين ویژه برنامه را افزایش آگاهی عمومی شهروندان در رابطه با موضوعات سلامت محورعنوان کرده و گفت : با توجه به روند رو به افزايش بيماری های غيرواگير در اصفهان و ضرورت توجه به آن و برای افزايش آگاهی شهروندان از انواع بيماري های غيرواگير و پیشگیری از آنها مقرر شد تا ویژه برنامه " مدار سلامتی" به صورت مويرگی در محلات مختلف سطح شهر برگزار شود.

 رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان در رابطه با بخش های متنوع این برنامه گفت : اجرای تئاتر در حوزه سلامت ، موسيقی، استندآپ كمدی، برپایی نمایشگاه با غرفه هایی شامل پایش قد و وزن ، فشارخون ، مشاوره تغذیه و ارائه مشاوره مربوط به بيماری های مختص بانوان از جمله بخش های این ویژه برنامه خواهد بود.

 تولائیان تصریح کرد : با توجه به قرار گيری روز جهانی ايدز در بازه زمان اجرای اين برنامه ، غرفه آشنايی با بيماری ايدز نيز در بخش نمايشگاهی این برنامه گنجانده شده است .

انتهای پیام/م

ویژه برنامه "مدار سلامتی" در 20 محله شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.