باشگاه تراکتورسازی درباره احتمال محرومیت نقل و انتقالاتی بابت پرداخت نشدن مطالبات مالی دروازه بان برزیلی واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتورسازی در حالی که پرونده شکایت سزار هافبک برزیلی خود را در فیفا با پرداخت 125هزار دلار مختومه کرد اما دردسرهای این باشگاه پایانی ندارد و اگر طلب 57 هزار دلاری ژوزه آلمیدا دروازه بان برزیلی سابق خود را ظرف 45 روز پرداخت نکند از پنجره نقل و انتقالات محروم می شود.

آلمیدا در زمان مربیگری گل محمدی به صورت قرضی از باشگاه واسکودومای برزیل به تراکتورسازی پیوست و اکنون به علت پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرده است.

به هر حال فیفا طی نامه ای به فدارسیون فوتبال و باشگاه تراکتورسازی مهلت 45 روزه برای پرداخت مطالبات مالی آلمیدا دروازه بان برزیلی داده است و اگر این مبلغ در زمان مقرر پرداخت نشود در آن صورت باشگاه تراکتورسازی با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه می شود.

البته باشگاه تراکتورسازی بیان کرده که آلمیدا جوسازی کرده است و تشخیص داده که با زبان تهدید با تراکتورسازان برخورد کند.

به هر حال همه باشگاه های فوتبال پرونده های حقوقی در فوتبال دارند و تراکتورسازی هم از این امر مستثنی نیست. معاونت حقوقی این باشگاه پیگیر شکایت آلمیدا است تا در موعد مقرر طلب این دروازه بان را بپردازد و از نقل و انتقالات محروم نشوند.

باشگاه تراکتورسازی مدعی است که پرونده شکایت دروازه بان برزیلی مربوط به دوران گذشته است و به مدیریت فعلی ارتباطی ندارد. به هر حال تراکتورسازان اقدامات لازم را در موعد مقرر انجام می دهند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.


بیشتر بخوانید:

پرونده یکی دیگر از شاکیان تراکتورسازی در فیفا بسته شد

گودرزی: دلیل صادر نشدن مجوز حرفه‌ای تراکتورسازی بدهی نیست

صادر نشدن مجوز حرفه‌ای برای سال ۲۰۱۹، خطری را متوجه تراکتورسازی نمی‌کند


انتهای پیام/

خطر محرومیت نقل و انتقالاتی تراکتورسازی را تهدید می کند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار