مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور حواله اهدای کتاب به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال برای سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرزاد دانش مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: هیأت انتخاب و خرید کتاب اداره کل دفتر چاپ و نشر، مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال حواله اهدای کتاب برای سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی صادر کرده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته نیز تفاهم‌نامه‌های اهدای کتاب بین این سازمان و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شده بود.

صدور حواله اهدای کتاب به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال برای سازمان زندان‌ها

مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اهدای کتاب به سازمان‌ها و نهاد‌ها گفت: هدف از اهدای کتاب به سازمان‌ها و نهادها، ارتقای دانش و فرهنگ عمومی و کسب مهارت‌های اجتماعی از طریق ترویج کتابخوانی و تجهیز کتابخانه‌ها است. کتاب‌های اهدایی بر اساس انتخاب خود نماینده سازمان از انبار کتاب این مجموعه، شامل عنوان‌های ادبی، اجتماعی، روان‌شناسی، هنری، دینی، تاریخی و سایر رشته‌های مقتضی، در اختیار کتابخانه سازمان قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه با مشارکت بیش از ۶۰ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار