مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: واحد تولیدی قطعه سازی در شهرک صنعتی توس افتتاح وبه بهره برداری رسید.

افتتاح واحد تولیدی قطعه سازی در شهرک صنعتی توس مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: این واحد صنعتی با سرمایه‌ای پنج میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم بالغ بر ده نفر و تولید پنج هزار قطعه در سال به بهره برداری رسید.

وی افزود:عزم دولت در همه زمینه‌های اقتصادی جدی بوده تا رونق و توسعه صنعتی بیش از پیش ایجاد شود.

مهدی زاده مقدم تصریح کرد: ایجاد مسیر رونق کسب و کار در هر شرایط اقتصادی مستلزم آرامش و شرایط مناسب بوده که با حمایت‌های دولت تدبیر و امید در شهرک‌های صنعتی به این مهم رسیده ایم.

وی اظهار داشت: باید با برنامه ریزی و هدف گذاری زمینه ایجاد بستر‌های مناسب برای حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی را فراهم کنیم و یکی از برنامه‌های ما تقویت بخش تولید و صنعت استان است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با توجه به حمایت‌های این شرکت گفت: یکی ازاولویت‌های اصلی ما توسعه و بهبود زیرساخت‌ها و آماده سازی آن برای واحد‌های صنعتی است، چون سرمایه گذاران واحد‌های صنعتی و تولیدی برای بهره مندی از امکانات و زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی مستقر شده تا ازاین زیرساخت‌ها استفاده نمایند.

وی افزود: شهرک صنعتی توس واقع در کیلومتر ۱۵ جاده مشهد- قوچان با مساحتی بالغ بر ۴۴۷ هکتار و ۷۹۹ واحد بهره برداری و سرمایه‌ای ۱۱ هزار و ۶۶۸ میلیاردریال، زمینه اشتغال ۲۸ هزارو ۵۵۰ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام//آ. ف

 

اعتبار پنج میلیارد ریالی برای افزایش اشتغال زایی در شهرک صنعتی توس مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.