رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای طرح پاک سازی مناطق آلوده و دستگیری ۷ نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر خبر داد.

اجراي طرح پاک سازی مناطق آلوده در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ بابایی  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: روز گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، پاسخگویی به درخواست‌های مردمی و برخورد قاطع با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی توسط عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اجرا شد.

سرهنگ بابایی افزود: در طول اجرای این طرح که با هماهنگی مراجع قضائی به مرحله اجرا درآمد، ۲ دستکاه خودرو یک دستگاه موتورسیکلت توقیف، ۳۰۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۷ نفر معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری در استان زنجان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
انتهای پیام/ن
 

دستگیری ۷ نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر  در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.