ماموران یگان حفاظت محیط زیست در شهر‌های نور، آمل و بابل تعدادی شکارچی غیرمجاز را به همراه ۹ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در پی گزارش دریافتی مبنی بر حضور شکارچیان غیر مجاز در منطقه کوهستانی اندوار، بلا فاصله به منطقه  اعزام و پس از ساعت‌ها تعقیب سه نفر از شکارچیان حرفه‌ای و با سابقه را همراه با لاشه سه راس کل و بز وحشی، ۲ قبضه اسلحه و سایر ادوات شکار دستگیر کردند.

در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل درحین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه ۱ قبضه سلاح شکاری دستگیر و ۱۶ رشته دام  هوایی  و ۳ جایگاه استقرار شکارچیان راجمع آوری وتخریب کردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل درحین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری که دو قبضه آن قاچاق بود، و لاشه ۷ قطعه پرنده دستگیر کردند.

در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل در منطقه جنگلی بندپی  از شکارچیان غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در نور نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست نور یک شکارچی غیرمجاز رابه همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

انتهای پیام/ م

کشف ۹ قبضه سلاح شکاری در ۳ شهر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.