مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: کارخانه آرتاویل تایر تعطیل نشده و مشکل کمبود مواد اولیه آن نیز با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت بزودی رفع می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: نه تنها توقف فعالیت این کارخانه شایعه بوده بلکه صاحبان کارخانه در حال توسعه کار و راه اندازی فازهای جدید هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تامین مواد اولیه برای این کارخانه با قیمت بالا صورت می گیرد اظهار داشت: این کارخانه نزدیک هزار میلیار ریال از ایران خودرو و سایپا طلب دارد که در صورت پرداخت مشکل عمده ای از این کارخانه مرتفع می شود.


مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: سرمایه گذار طرح توسعه این کارخانه را آغاز کرده و در صورت تکمیل فرصت های خوب اشتغال در منطقه ایجاد می شود.

رحیمی ادامه داد: با راه اندازی خط تولید جدید، ضمن تامین نیازهای داخلی محصولات این کارخانه به کشورهای دیگر نیز صادر خواهد شد.

وی حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی را یاد آ‌ور شد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها موظفند از سرمایه گذاران حمایت کنند.

انتهای پیام/ع

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.